ДОМАШНІ КВЕСТИ. Один із батьків завчасно може підготувати квест удома й бути ведучим, а інші члени сім’ї його проходитимуть. Десь на видному місці розташуйте плакат-привітання типу «Вітаю тебе, друже, у домашньому квесті». Під шафою, що в коридорі, на тебе чекає перше завдання. Завдання можуть бути різними, починаючи від «присісти 10 разів», закінчуючи «прочитати абзац книги задом-наперед». Після кожного виконаного завдання ведучий дає підказку про те, де шукати наступне.
МАЛЮВАННЯ. Найбільше, що обожнюють діти, – це малювати на стінах. Це так просто, і водночас у вас (батьків) може з’явитися багато вільного часу. І ви теж можете круто провести час, малюючи на стіні. Ремонт і шпалери коштують дорого, але вихід є: візьміть для цього старий рулон шпалер або склейте ватмани чи аркуші А4 між собою та розмістіть на висоті, трішки більшій за дитину. Можна причепити аркуш на стіну чи покласти на підлогу. Якщо аркуш на стіні, просимо дитину стати спиною до аркуша, якщо на підлозі, лягти на нього. Обводимо дитину маркером та просимо відійти. На папері намальована ваша малеча в повний зріст. А далі за бажанням дитини розмальовуємо образ як завгодно.
МАГНІТНИЙ КОНСТРУКТОР. Можна використовувати його не тільки для створення споруд: обводимо на листку конструктор, і дитина шукає по контуру таку саму геометричну фігуру, використовуємо як трафарет, замальовуємо середину, обводимо фігури.
ДОСЛІДИ. Ньютонова рідина готується з крохмалю й води, ще можна додати харчовий барвник. Діти дуже дивуються, що ж воно таке: за різких рухів маса здається твердою, за плавних – це взагалі рідина. Вулкан: у глибокий, бажано циліндричний посуд додаємо соду, рідке мило, барвник і поливаємо водою з лимонною кислотою чи оцтом. Дуже яскраво й цікаво.
ПАЗЛИ. Пазли не завжди слухаються маленьких пальчиків, але в цьому процесі головне, що дитина розуміє, як поєднувати деталі та шукає асоціації. І дрібна моторика рук задіяна, що також важливо.